Zarządzanie czasem
|
Cel szkolenia:
- ocena własnych umiejętności z zakresu zarządzania czasem,
- zapoznanie się z procedurą ustalania celów,
- nabycie umiejętności stawiania priorytetów,
- poznanie technik planowania i organizowania pracy (m.in.: zasada Pareto, analiza ABC, zasada Eisenhowera, metoda Alpen),
- praca z dokumentami,
- zaplanowanie indywidualnej zmiany w zakresie udoskonalenia umiejętności zarządzania czasem.
Korzyści dla uczestnika:
- uświadomienie uczestnikom szkolenia, że czasem nie można zarządzać, lecz jedynie sobą,
- zwiększenie wydajności osobistej w realizacji zadań,
- zwiększenie motywacji osiągnięć oraz pracy nad sobą,
- efektywne reagowanie na zadania o różnym priorytecie,
- zmniejszenie presji i stresu wywoływanego charakterem pracy,
- rozpoznawanie i unikanie “pożeraczy czasu”.
Uczestnicy
Uczestnikami szkolenia mogą być osoby, których praca wiąże się przede wszystkim z pracą umysłową. Szkolenie jest skuteczne dla pracowników lub menedżerów zajmujących stanowiska samodzielne oraz dla pracowników reprezentujących konkretne działy przedsiębiorstwa lub instytucji.