Why Not USA - Work and Travel - Rok szkolny w USA / Szkolenia / Rozwój osobisty / Zarządzanie czasem
Dodaj do ulubionych Poleć znajomemu

Dołącz do nas

Facebook  Why Not USA na G+  Pinterest  nk.pl

Newsletter

drukuj Zarządzanie czasem |

Cel szkolenia:

  • ocena własnych umiejętności z zakresu zarządzania czasem,
  • zapoznanie się z procedurą ustalania celów,
  • nabycie umiejętności stawiania priorytetów,
  • poznanie technik planowania i organizowania pracy (m.in.: zasada Pareto, analiza ABC, zasada Eisenhowera, metoda Alpen),
  • praca z dokumentami,
  • zaplanowanie indywidualnej zmiany w zakresie udoskonalenia umiejętności zarządzania czasem.

 

Korzyści dla uczestnika:

  • uświadomienie uczestnikom szkolenia, że czasem nie można zarządzać, lecz jedynie sobą,
  • zwiększenie wydajności osobistej w realizacji zadań,
  • zwiększenie motywacji osiągnięć oraz pracy nad sobą,
  • efektywne reagowanie na zadania o różnym priorytecie,
  • zmniejszenie presji i stresu wywoływanego charakterem pracy,
  • rozpoznawanie i unikanie “pożeraczy czasu”.

 

Uczestnicy

Uczestnikami szkolenia mogą być osoby, których praca wiąże się przede wszystkim z pracą umysłową. Szkolenie jest skuteczne dla pracowników lub menedżerów zajmujących stanowiska samodzielne oraz dla pracowników reprezentujących konkretne działy przedsiębiorstwa lub instytucji.

4.3

realizacja: Ideo

powered by: CMSEdito