Senior Expert |
Odbiorcy
Przeznaczone dla pracowników działów marketingów, którzy posiadają podstawową wiedzę z marketingu internetowego.
Cel szkolenia
Uczestnicy seminarium zapoznają się z funkcjonalnością i optymalizacją programów, wpływającymi na poprawę skuteczności oraz efektywności wykorzystywanych narzędzi. Zdobędą wiedzę z zakresu zaawansowanych funkcji oraz nauczą się je stosować. W skład szkolenia wchodzą również elementy raportowania oraz analiza indywidualnych przypadków.
Zakres szkolenia:
- Google Analytics – ustawianie raportów, statystyk, celów,
- Google AdWords – optymalizacja kosztów, rodzaje kampanii, mierzenie efektów,
- dobór słów kluczowych do reklam oraz pozycjonowania - narzędzia,
- Google Alerts,
- narzędzia dla webmasterów Google – co warto monitorować?,
- Miejsca Google – monitoring,
- Google AdSens – czy może się przydać,
- marketing szeptany,
- Facebook – reklamy,
- portale społecznościowe,
- nie tylko Google...,
- sieci afiliacyjne,
- optymalizacja strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych,
- pozycjonowanie – wykorzystywane narzędzia.
Informacje dodatkowe:
- czas trwania: 16 godzin,
- forma: seminarium (szkolenie stacjonarne),
- rodzaj: specjalistyczne,
- wielkość grupy: max. 10 osób.