Dodaj do ulubionych Poleć znajomemu

Dołącz do nas

Facebook  Why Not USA na G+  Pinterest  nk.pl

Newsletter

drukuj Senior Expert |

Odbiorcy

Przeznaczone dla pracowników działów marketingów, którzy posiadają podstawową wiedzę z marketingu internetowego.

Cel szkolenia

Uczestnicy seminarium zapoznają się z funkcjonalnością i optymalizacją programów, wpływającymi na poprawę skuteczności oraz efektywności wykorzystywanych narzędzi. Zdobędą wiedzę z zakresu zaawansowanych funkcji oraz nauczą się je stosować. W skład szkolenia wchodzą również elementy raportowania oraz analiza indywidualnych przypadków.

Zakres szkolenia:

  • Google Analytics – ustawianie raportów, statystyk, celów,
  • Google AdWords – optymalizacja kosztów, rodzaje kampanii, mierzenie efektów,
  • dobór słów kluczowych do reklam oraz pozycjonowania - narzędzia,
  • Google Alerts,
  • narzędzia dla webmasterów Google – co warto monitorować?,
  • Miejsca Google – monitoring,
  • Google AdSens – czy może się przydać,
  • marketing szeptany,
  • Facebook – reklamy,
  • portale społecznościowe,
  • nie tylko Google...,
  • sieci afiliacyjne,
  • optymalizacja strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych,
  • pozycjonowanie – wykorzystywane narzędzia.

 

Informacje dodatkowe:

  • czas trwania: 16 godzin,
  • forma: seminarium (szkolenie stacjonarne),
  • rodzaj: specjalistyczne,
  • wielkość grupy: max. 10 osób.
4.3

realizacja: Ideo

powered by: CMSEdito