Junior Expert |
Odbiorcy
Przeznaczone dla pracowników działów marketingów.
Cel szkolenia
Uczestnicy seminarium poznają podstawy narzędzi wykorzystywanych w marketingu internetowym. Nabywają podstawowe umiejętności konfiguracji i zarządzania tymi narzędziami.
Zakres szkolenia:
- pojęcia używane w marketingu internetowym,
- Google Analytics – Zakładanie, konfiguracja, podstawy działania,
- Google AdWords – Zakładanie, konfiguracja, podstawy działania,
- Google +,
- Miejsca Google – Zakładanie, konfiguracja, podstawy działania,
- narzędzia dla webmasterów Google – Zakładanie, konfiguracja, podstawy działania,
- portale społecznościowe – Zasady panujące w wirtualnym świecie,
- Facebook – Zakładanie konta, konfiguracja, podstawy zarządzania,
- optymalizacja strony internetowej – podstawy,
- podstawy pozycjonowania.
Informacje dodatkowe:
- czas trwania: 16 godzin,
- forma: Seminarium (szkolenie stacjonarne),
- rodzaj: Podstawowe,
- wielkość grupy: max. 10 osób.