Dodaj do ulubionych Poleć znajomemu

Dołącz do nas

Facebook  Why Not USA na G+  Pinterest  nk.pl

Newsletter

drukuj Big Boss |

Odbiorcy

Przeznaczone dla pracowników działów marketingów, którzy szukają czegoś więcej niż dają im standardowe szkolenia.

Cel szkolenia

Wiedzieć więcej niż prowadzący.

Zakres szkolenia:

  • Google Analytics – wykorzystanie statystyk do planowania przyszłości,
  • Google AdWords – konwersja, nieznane narzędzia (statystyki, edytor), MCK,
  • marketing szeptany,
  • monitorowanie konkurencji,
  • DoubleClick Ad Planner,
  • pozycjonowanie – "to czego nikt Ci nie powie i nie pokaże",
  • gdzie szukać wiedzy,
  • Google Panda,
  • Google Flights,
  • narzędzie Firebug, podstawy HTML oraz PHP przydatne w marketingu internetowym,
  • Internet to nie wszystko...

 

Informacje dodatkowe:

  • czas trwania: 8 godzin,
  • forma: seminarium (szkolenie stacjonarne),
  • rodzaj: zaawansowane,
  • wielkość grupy: max. 10 osób.
4.3

realizacja: Ideo

powered by: CMSEdito