Regulamin konkursu |
Rgulamin konkursu "Analizy działań marketingowych w Internecie w branży biletów lotniczych"
Rynek lotniczy dynamicznie rozwija się, dzięki czemu stwarza nowe możliwości dla osób zainteresowanych pracą w tej branży. Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie, przy współpracy z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT S.A. oraz portalem Pasazer.com, jako pierwsza w Polsce, oferuje studentom nową specjalność studiów na kierunku Ekonomia - anglojęzyczną ścieżkę Aviation Management. Absolwent tej specjalności będzie mógł znaleźć ciekawą pracę w przedstawicielstwach linii lotniczych lub jako osoba zajmująca się zarządzaniem w portach lotniczych, biurach turystycznych czy przedsiębiorstwach zajmujących się logistyką transportu lotniczego na całym świecie. (Więcej informacji na temat Aviation Management)
Firma Why Not USA także pragnie przyłączyć się do rozwoju i szkolenia nowych kadr branży lotniczej poprzez organizację konkursu, którego nagrodą będzie stypendium w wysokości 3000 zł.
Wytyczne dotyczące konkursu
"Analizy działań marketingowych w Internecie w branży biletów lotniczych"
-
Organizator konkursu:
-
organizatorem konkursu jest firma Why Not USA Sp.j.
-
-
Cel konkursu:
-
umożliwienie studentom zaprezentowanie swojego talentu i wiedzy,
-
poznanie przez studentów internetowej branży biletów lotniczych,
-
pozyskanie materiału do promocji firmy w Internecie.
-
-
Uczestnicy konkursu:
-
studenci studiów Aviation Management organizowanych przez WSIiZ w Rzeszowie.
-
-
Zakres konkursu:
-
analiza min. 10 stron internetowych w tym portalu www.whynotfly.pl,
-
analiza kanałów i środków przekazów wykorzystywanych w działaniach reklamowych i wizerunkowych,
-
różnice w prezentacji informacji na stronach internetowych,
-
zaproponowanie portalowi www.whynotfly.pl rekomendacji działań w przyszłości.
-
-
Kryteria oceny:
-
subiektywny odbiór pracy przez komisję (max. 80 pkt.),
-
zaproponowanie działań marketingowych na przyszłość (max. 10 pkt.),
-
wartości estetyczne pracy (max. 10 pkt.),
-
konkurs wygra osoba, której praca zdobędzie największa ilość punktów (max. 100 pkt.).
-
-
Nagrody:
-
główną nagroda w konkursie jest stypendium w wysokości 3000 zł,
-
osoby, który zajęły 2 i 3 miejsce będą mogły odbyć bezpłatny miesięczny staż
w firmie Why Not USA Sp.j.
-
-
W skład komisji wchodzą:
-
Marcin Nasternak - Prezes Zarządu / Dyrektor Zarządzający,
-
Tomasz Szybiak - Dyrektor Handlowy,
-
Paulina Majchrowska - Specjalista ds. Marketingu,
-
Krystian Siemiński - Konsultant Zewnętrzny.
-
-
Komunikacja i terminy:
-
w konkursie mogą wziąć udział studenci, którzy do dnia 31.10.2010 wyślą swoje zgłoszenie na adres i otrzymają zwrotny mail z potwierdzeniem udziału w konkursie,
-
organizator konkursu dopuszcza możliwość zadawania dodatkowych pytań do dnia 30.11.2010,
-
wyniki konkursu zostaną ogłoszone na stronie www.whynotusa.pl w dniu 31.01.2011,
-
wręczenie nagród nastąpi na konferencji lotniczej w lutym 2011 roku.
-
-
Wymagania dodatkowe:
-
praca ma być napisana w Wordzie - min. 5 i max. 10 stron, czcionką 12,
-
praca ma być napisana w języku polskim, jednak dopuszcza się, by uczestnicy obcojęzyczni dostarczyli ją w języku angielskim,
-
praca ma być wysłana w wersji elektronicznej do 31.12.2010,
-
wraz z pracą ma być dostarczone zaświadczenie o uczęszczaniu na specjalność Aviation Management.
-
-
Postanowienia końcowe:
-
w sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem decyduje organizator konkursu.
-