Dodaj do ulubionych Poleć znajomemu

drukuj Blog Sary 2011-2012 | więcej

NYC

Sara Szupieńko 01-06-2012

Wycieczka do New York  było jednym z tych momentów na, które czekałam całą moją wymianę. Na początku roku szkolnego dołączyłam do Art klubu właśnie żeby móc tam pojechać pojechać.

Podróż autobusem z Michigan do NYC zajęła nam 13 godzin. Zatrzymaliśmy się w hotelu w New Jersey.
5 dni przeleciało baaaardzo szybko. Większość czasu spędziliśmy na Manhattanie.
Widzieliśmy Time square, który na żywo wygląda jeszcze lepiej niż na zdjęciach lub w telewizji.
Empire State Building, Museum Madame Tussauds, art museums.
Przechodziliśmy obok na nowo budowanych wież World Trade Center.
Byliśmy na musicalu "Upiór w Operze". Mieliśmy czas na zakupy na 5th Avenue.
Zwiedziliśmy NBC Studio, poznając kulisy najpopularniejszych amerykańskich programów telewizyjnych. Oraz jedliśmy kolacje w restauracji na Broadway'u gdzie wszyscy kelnerzy śpiewają. To jest jedyne miejsce w swoim rodzaju, muzyka cały czas na żywo, kelnerzy serwując posiłek siadają przy Tobie zaczynając śpiewać i robić show przed wszystkimi gośćmi.
New York jest niesamowity. Wszystko dzieję się w tym samym czasie, tłumy ludzi na ulicach, żółte taksówki i olbrzymia ilość Starbucksow na każdym rogu. Wszystko jak na filmach.
Jestem bardzo szczęśliwa, że udało mi się to wszystko zobaczyć. To był time of my life!

Time square

Lip

I'm coming home

Sara Szupieńko 11:07

Wszysto się kończy. Nieważne czy wyjazd, na który się decydujemy trwa 2 tygodnie czy 10 miesięcy. Zawsze będziemy mieli wrażenie, że to nie było wystarczająco długo. I czytaj dalej...
Cze

Prom

Sara Szupieńko 3:06

Prom, najważniejszy bal roku i chyba najbardziej znany ze wszystkich amerykańskich filmów. Więc warto zacząć od tego, że dla wszystkich osób prom nie jest tylko czytaj dalej...
Cze

CALIFORNIA DREAM

Sara Szupieńko 5:06

California była moim marzeniem od dziecka. Więc od początku wiedziałam, że zrobię wszystko żeby pojechać na wycieczkę z organizacji do Los Angeles. Wyjazd trwał czytaj dalej...