Dodaj do ulubionych Poleć znajomemu

drukuj Blog Sary 2011-2012 | więcej

Chicago

Sara Szupieńko 25-02-2012

Podczas middle winter break, która była w zeszłym tygodniu pojechałam z Kacprem, który jest exchange student z Polski do Chicago. Jego host rodzice postanowili zabrać nas na broadway show American Idiot, a przy okazji pokazać nam miasto. W Chicago spędziliśmy 3 dni, mieszkaliśmy w hotelu w samym centrum więc nie mieliśmy problemu ze zwiedzaniem. Zwłaszcza, że host rodzice Kacpra znali Chicago na pamięć więc nie chciało im się z nami chodzić. Umawialiśmy się z nimi więc o godzinach, w których chcieliśmy razem zjeść lunch, a resztę czasu musieliśmy sami rozplanować. Udało nam się zobaczyć wszystko co chcieliśmy. Rano śniadanie z kawą w centrum potem poszliśmy do akwarium z rekinami i pokazami show delfinów. Wszystko jak w filmach. Wjechaliśmy też na najwyższy budynek kolejna kawa i na plażę. Pogoda nam dopisała bo było słonecznie! Drugiego dnia poszliśmy  na musical, który zrobił na mnie ogromne wrażenie zwłaszcza, że sama jestem na teatrze w mojej szkole i jesteśmy w trakcie przygotowań do  "West side story".

American Idiot jest przedstawiany tylko w największych miastach w Ameryce i cieszy się dużą popularnością. Nie dziwię się bo czułam się bardziej jak na koncercie niż w teatrze. 23 piosenki z choreografią robią wrażenie. Potem był jeszcze czas na zakupy na głównej ulicy i na kolacje w polskiej dzielnicy. Po pół roku nawet nie wiecie jak bardzo smakują pierogi, barszcz i schabowy!!!!!!! Znaleźliśmy też polski sklep więc kupiłam słodycze dla mojej host rodziny i karpatkę żeby im przygotować. Nawet mi się udało przy pomocy Nicoliny.
Ostatniego dnia kupiliśmy sobie śniadanie w barze i zabraliśmy je do pokoju na 14 piętrze żeby zjeść z widokiem na miasto!

Wracając wstąpiliśmy do sklepu z asortymentem do polowań gdzie można było pójść na "strzelnice". W domu byłam dopiero pod wieczór, a następnego dnia szkoła! Ale weekend był bardzo udany. Jeden z lepszych podczas mojej wymiany, Chicago jest śliczne i fajnie jest mieć możliwość zwiedzania go samemu tak jak się tylko chcę, bez pośpiechu i narzuconego planu. Wszystko było idealnie zorganizowane.

Windy City

Lip

I'm coming home

Sara Szupieńko 11:07

Wszysto się kończy. Nieważne czy wyjazd, na który się decydujemy trwa 2 tygodnie czy 10 miesięcy. Zawsze będziemy mieli wrażenie, że to nie było wystarczająco długo. I czytaj dalej...
Komentarze (1)
Cze

Prom

Sara Szupieńko 3:06

Prom, najważniejszy bal roku i chyba najbardziej znany ze wszystkich amerykańskich filmów. Więc warto zacząć od tego, że dla wszystkich osób prom nie jest tylko czytaj dalej...
Komentarze (1)
Cze

NYC

Sara Szupieńko 23:06

Wycieczka do New York  było jednym z tych momentów na, które czekałam całą moją wymianę. Na początku roku szkolnego dołączyłam do Art klubu właśnie żeby móc czytaj dalej...