Dodaj do ulubionych Poleć znajomemu

Dołącz do nas

Facebook  Why Not USA na G+  Pinterest  nk.pl

Newsletter

drukuj Aktualności | więcej

Lufthansa z projektem Nowe Oblicza Ameryki

20-11-2017



W połowie lat 90. Chuck O’Rear zatrzymał samochód gdzieś po drodze przy autostradzie Sonoma, aby zrobić jedno z najbardziej kultowych zdjęć – Idyllę – domyślną tapetę systemu operacyjnego Microsoft Windows XP. 21 lat później, Lufthansa ogłasza projekt Nowe Oblicza Ameryki, w którym Chuck proponuje kolejną generację tapet.

„Kończę 76 lat i uświadamiam sobie, jak wielkie znaczenie  w moim życiu miała fotografia Microsoftu „Idylla”. Jako autor najpopularniejszego zdjęcia w historii, cieszyłem się każdą minutą sławy. Podobnie teraz jestem podekscytowany mogąc stworzyć dla Lufthansy  sequel „Idylli” na smartfony, dzięki czemu moim spojrzeniem na inne piękne miejsca będą mogli cieszyć się ludzie z całego świata. Smartfony stały się głównym „miejscem”, dzięki któremu poznajemy nowe i interesujące fotografie. Cieszę się, że jestem częścią tego zjawiska.” – mówi Chuck O’Rear.

Pomimo wielkiej kariery O’Reara, w czasie której realizował niezliczone zlecenia dla National Geographic i innych uznanych magazynów, Idylla prawdopodobnie będzie jego najbardziej zapamiętanym osiągnięciem. Jest ona uznawana za najczęściej oglądaną fotografię na świecie.

„Dla Microsoftu zdjęcie Idylla znaczyło więcej, niż ktokolwiek mógłby sobie wyobrazić. To jedno zdjęcie urosło do rangi fenomenu kulturowego i ma grono własnych fanów, i to nie tylko w firmie. Z tego względu inicjatywa Lufthansy Nowe Oblicza Ameryki to dla nas czysta radość” – powiedziała Anna Ström, szefowa marketingu doświadczeń w Microsoft Western Europe.

Projekt Nowe Oblicza Ameryki pokazuje trzy unikalne miejsca w Ameryce Północnej.
•    Maroon Bells (Colorado)
•    Peek-A-Boo Slot (Utah)
•    White Pocket (Arizona)

Zdjęcia można zobaczyć i pobrać za darmo na stronie internetowej: newanglesofamerica.com.


„Lufthansa zawsze stara się zachęcać ludzi do podróżowania i ta kampania naprawdę to oddaje” – mówi Kristina Oestroem, dyrektor marketingu w regionie EMEA w Lufthansa Group. „Amerykański krajobraz to tak wiele pięknych miejsc, że naszym największym wyzwaniem było wybranie jedynie trzech , które zostaną sfotografowane. Razem z naszym partnerem, United Airlines, mogliśmy z łatwością dostać się do tych malowniczych regionów, które chcielibyśmy, aby odkryli także nasi klienci, a które dzięki fotografiom Chucka staną się jeszcze sławniejsze.”

 

Maroon_Bells_by_Chuck_ORear

Peek-A-Boo_Slot_by_Chuck_ORear

Peek-A-Boo_Slot_by_Chuck_ORear


 

Lufthansa Lufthansa
4.3

realizacja: Ideo

powered by: CMSEdito